Szczegóły atrakcji
Opis
Drzwi się zamykają, zegar rusza a Wy znajdujecie się w pomieszczeniu, w którym roi się od dziwnych przedmiotów. Musicie wykazać się sprytem, kreatywnością, spostrzegawczością a przede wszystkim umiejętnością pracy zespołowej. Rozwiązanie wszystkich zagadek nie jest łatwe, ale wspólnie, w grupie możecie tego dokonać!
Czekają na Was specjalnie zaaranżowane w klimacie unikatowej fabuły pokoje:
1. Alicja w krainie czarów - Poznaj zaczarowany świat Alicji! Poznaj jej znajomych i podążaj za wskazówkami, dzięki którym rozwiążesz zagadkę krainy czarów. Niech tylko nie zwiedzie Cię Alicja... która tak łatwo Cię stąd nie wypuści!
2. Łódź Podwodna - Wrzesień, 1943 rok, godzina 5:45. Zachodnia część morza północnego. Głośny dźwięk syreny alarmowej budzi załogę statku podwodnego U-184 należącego do niemieckiej floty. Kapitan Schulz wydaje rozkaz. Pierwsza diagnoza nie jest optymistyczna - w łódź uderzyła samobieżna torpeda 27 calowa. Czy uda się naprawić napęd i wynurzyć, zanim zabraknie tlenu? Wszystko w Waszych rękach. Pośpieszcie się, czas ucieka...
3. Klątwa Zbójów - Dawno, dawno temu... owszem, ale klątwa działa po dziś dzień. Każdy potomek zbója Jędrka, w tym również Ty doświadczy osadzenia w lochach, gdzie będziesz torturowany aż oddasz zrabowany przed wiekami skarb. A może jednak uda Ci się uniknąć cierpienia i rozwiązać zagadkę klątwy..?
4. Komnata Wiedźmy - Usłyszałeś legendę o wiedźmie, mieszkającej w tej okolicy. Podobno posiada eliksir wiecznej młodości. Zapragnąłeś go mieć...
Pukasz do drzwi potężną kołatką, ale nikt nie odpowiada. Wchodzisz więc do środka. Widzisz... stary kocioł, pajęczyny, suszone zioła, mnóstwo starych ksiąg. Ale gdzie eliksir młodości? Nagle otwierają się drzwi! To na pewno ona! Ogarnięty strachem chowasz się za zasłoną. Jesteś tak blisko eliksiru, ale czy zdołasz go wykraść, zanim zauważy Cię wiedźma?
5. Zbójecki Skarb - Dzikie góry od dawna były miejscem, gdzie skrywały się zbójeckie chordy wraz ze swoimi łupami. Wraz ze swoją grupą, postanowiłeś zakończyć ten rabunkowy incydent i dać rabusiom nauczkę! Zakradliście się do zbójeckiej kryjówki. Przechytrzcie rabusiów i skradnijcie im wszystkie kosztowności!
6. Martwa Cisza - Gdzie ja jestem? Co się stało? Powoli orientujesz się w sytuacji... Zostałeś porwany przez seryjnego morderce! Czy uda Ci się opuścić to dziwne pomieszczenie, zanim wróci psychopata?
Opracowano na podstawie strony internetowej Roomu.
Lokalizacja
ul. Kościuszki 3