Szczegóły atrakcji
Opis
Czekają na Was specjalnie zaaranżowane pomieszczenia z unikatową fabułą:
1. Wiedźma - Zostaliście uwięzieni w strasznych, zimnych i ciemnych pomieszczeniach komnaty wiedźmy. Macie godzinę, by się stąd wydostać zanim wiedźma wróci. W przeciwnym razie, dołączysz do poprzednich śmiałków i uwięzionych już potworów. Miejcie oczy dookoła głowy.
2. Eksperyment - porwani w tajemniczych okolicznościach znaleźliście się w gabinecie szalonego naukowca badającego właściwości psychofizyczne ludzi. Wszystko wskazuje na to, że zostaliście jego królikami doświadczalnymi... Gabinet okazuje się jedną wielką zagadką...
3. Pokój Gangstera - Mało kto wie, że na przełomie lat 60. i 70. z Nowojorską Mafią współpracę nawiązała siatka polskich emigrantów. Najaktywniejszym gangsterem był Jan Elbert do czasu, aż w niewiadomych okolicznościach zginął w swoim apartamencie. Wszystko wskazuje na to, że doszło do zabójstwa, ale nie znaleziono jednoznacznych dowodów. Czy dowiecie się, komu zależało na zatajeniu morderstwa?
4. Pomocnicy św. Mikołaja - pokój przyjazny dzieciom!
Pewnie wiecie, że Święty Mikołaj nie rozdaje prezentów samodzielnie. W każdym zakątku ma swoich pomocników, którzy pomagają mu w tym, by każdy prezent dawał dużo radości. Wyjątkowy tytuł otrzymują jednak tylko ci, którzy zdadzą test przygotowany przez Świętego Mikołaja. Czy podejmiecie wyzwanie i zostaniecie ego pomocnikami?
Opracowano na podstawie Roomu.
Lokalizacja
ul. Przedborska 10/6